مسترمانی از سال 1391 شروع به فعالیت در حوضه تولید پوشاک نموده و یکی از بزرگترین تولید کنندگان پوشاک تریکو در ایران می باشد
ما از سال 1396 واحد چاپ تخصصی تیشرت برای فروش آنلاین را آغاز کرده و با به روزترین دستگاه های چاپ دنیا فروش خود را در فروشگاه های اینترنتی همچون دیجی کالا شروع کرده که با بیش از 2000 تنوع چاپ و مدل در این فروشگاه فعالیت دارد.
پاسخگویی از شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 الی 19 و پنجشنبه ها از ساعت 9 الی 14
- آدرس دفتر مرکزی: استان تهران، شهر تهران، خیابان کارگر جنوبی، پایین تر از چهارراه لشگر، مجتمع اداری تجاری غلامی، طبقه سوم، واحد138
- تلفن تماس: 02188422141-02188422190
- پست الکترونیک: mistermoney.ir@gmail.com
ارتباط (به انگلیسی: Communication) فرایند انتقال پیام از فرستنده به گیرنده به شرط همسان بودن معانی بین آنهاست. معنا در علم ارتباط شامل مفاهیم ذهنی و احساسات میشود. ارتباطات فرآیندی است که در آن معنا بین موجودات زنده تعریف و به اشتراک گذاشته میشود که بسیاری بر این باورند که ریشه آن از یونان نشأت میگیرد. ارتباط به یک فرستنده، پیام، رسانه و گیرنده نیاز دارد. هرچند گیرنده نیاز ندارد حضور داشته باشد یا از منظور فرستنده برای برقراری ارتباط در زمان ارتباط آگاه باشد؛ بنابراین ارتباطات میتواند در سراسر مسافتهای گستردهٔ زمانی و مکانی رخ دهد. ارتباطات نیازمند آن است که بخشهای ارتباط، ناحیهای از مشترکات ارتباطی را به اشتراک بگذارند.
برخی از دانشمندان و کارشناسان، در مورد اینکه ارتباطات یک علم است (Science) اختلاف نظر دارند. هنوز برخی از اساتید این حوزه مانند رابرت کریگ (Robert T. Craig) «ارتباطات» را یک حوزهٔ مطالعاتی (Communication Theory as a Field) میدانند. این دیدگاه میخواهد تأکید کند که ارتباطات به لحاظ وسعت، عمق و تنوعی که دارد نمیتواند در یک رشتهٔ علمی گنجانده شود، بلکه فراتر از آن باید به آن به عنوان یک حوزهٔ علمی و مطالعاتی چند رشته نگاه کرد که از آن چندین رشتهٔ علمی میتواند زاییده شود. به عبارت دیگر، باید به «علوم ارتباطات» قائل بود و نه «علم ارتباطات».
مراحل مهم ذاتی:
- شکلگیری انگیزه یا دلیل ارتباطی
- ترکیب پیام (جزئیات ذهنی یا فنی بیشتر دربارهٔ آنچه بهطور کلی بیان میشود)
- کدگذاری پیام (برای مثال، به دادههای دیجیتال، متن نوشتاری، گفتار، نگارهها، ژستها و غیره)
- انتقال پیامهای رمزگذاری شده به صورت سیگنالهای متوالی از طریق مجرا یا رسانه های خاص
- منبع اختلال مانند نیروهای طبیعی یا فعالیت انسانی (عمدی یا تصادفی) شروع به تأثیر گذاشتن بر روی کیفیت سیگنالهای منتشر شده از یک فرستنده به یک یا چند گیرنده میکند.
- دریافت پیامهای رمزگذاری شده
- رمزگشایی
- تفسیر[۱]
مطالعهٔ علمی ارتباط میتواند تقسیم شود به:
نظریه اطلاعات و مطالعات ارتباطات که به ارتباط انسانی مرتبط است.
بیوسمتیک که بهطور عمومی ارتباط در و میان ارگانیزم زنده را بررسی میکند.
مجرای ارتباط میتواند بینایی، شنوایی، لمسی (مانند بریل)، بویایی، الکترومغناطیسی و زیست شیمیایی باشد.
ارتباط انسانی استفادهٔ گسترده از زبان انتزاعی منحصر به فرد است. توسعهٔ تمدن رابطهٔ نزدیکی با پیشرفت ارتباط از دور دارد.